مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 09:152020-01-12سياسي

آرین منش: فرهنگ استعفای مسوولان قاصر یا مقصر در کشور ما رایج نشده است


 فرهنگ استعفای مسوولان قاصر یا مقصر در کشور ما رایج نشده و تا افراد را برکنار نکنند، خودشان با طیب خاطر حاضر نیستند قبول مسئولیت کنند و از مسئولیت خود کنار روند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: فرهنگ استعفای مسوولان قاصر یا مقصر در کشور ما رایج نشده و تا افراد را برکنار نکنند، خودشان با طیب خاطر حاضر نیستند قبول مسئولیت کنند و از مسئولیت خود کنار روند.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا، در خصوص علت عدم بیان حقیقت در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی، اظهار کرد: مسئولان نظامی جمهوری اسلامی در خصوص اینکه چرا در این سه روز حقیقت بیان نشد، استدلالی داشتند و توضیحاتی دادند مبنی بر اینکه باید سلسله مراتبی طی می شد، به تصمیم گیری می انجامید و بعد ابلاغ می شد که این توجیه غیر قابل قبولی برای مردم است.

وی افزود: در یک فضای نظامی اگر گلوله ای شلیک شود، معمولا بلافاصله در سازوکار نظامی گزارش می شود و فرمانده های عالی رتبه در جریان جزیی ترین مسائلی که اتفاق افتاده قرار می گیرند، بنابراین این مساله خطا و قصوری بود که انجام شد و مسئولان ذی ربط نیز به این خطا و کار جبران ناپذیر اعتراف کردند.

آرین منش بیان کرد: شاید نتوان آثار و پیامدهایی که از این خطای صورت گرفته به جامانده را تا مدت ها جبران کرد، زیرا مهم ترین پیامدی که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین منش: فرهنگ استعفای مسوولان قاصر یا مقصر در کشور ما رایج نشده است

آرین منش: فرهنگ استعفای مسوولان قاصر یا مقصر در کشور ما رایج نشده است